A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Центр позашкільної освіти "Оберіг"
Боярської міської ради Київської області

Пріоритетні напрями діяльності методичної служби закладу позашкільної освіти

Дата: 02.10.2020 10:02
Кількість переглядів: 570

На сучасному етапі реформування системи методичної роботи закладу позашкільної освіти особливу роль відіграє професійний потенціал педагогів, здатних до системного й конструктивного мислення, швидкої орієнтації в інформаційному просторі, ефективної професійної діяльності. Соціальний запит держави на педагогічні кадри високого рівня професійної майстерності зумовлює пошук оптимальних форм, методів, засобів для підвищення професійної компетентності педагогів в умовах закладу .

Характерною ознакою методичної діяльності закладу КСР ЦТМ «Оберіг» є постійний пошук шляхів та засобів удосконалення структури і змісту навчально–методичного забезпечення виховного процесу , створення динамічної системи методичної роботи. В основі удосконалення методичної роботи закладу  працюють такі напрямки супроводу:

  • всебічне інформування педагогів про сучасні педагогічні досягнення;
  • створення належних умов з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
  • формування бажання працювати по–новому;
  • оволодіння змістом і методикою інноваційних педагогічних технологій;
  • освоєння технологій розробки та застосування педагогічних інновацій;
  • вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду;
  • формування індивідуального стилю діяльності педагогів закладу позашкільної освіти .

Методична робота в закладі є цілісною, заснованою на досягненнях педагогічної науки і педагогічного досвіду системою взаємопов′язаних дій і заходів, спрямованих на підвищення професійної майстерності педагогів.

 Запорукою позитивної роботи не лише педагога, а й закладу в цілому є поєднання теоретичних знань з практичними завданнями при проведенні методичних об’єднань, семінарів-практикумів, тренінгів  в закладі . Під час їх проведення  використовуються активні методи, що сприяють творчому зростанню педагогів, а саме: моделювання занять, розв’язування ситуаційних задач, ділові, рольові, організаційно-діяльнісні ігри, дискусії, творчі звіти, організація динамічних ситуацій, інформаційний калейдоскоп тощо .

Систематична робота в закладі  проводиться з удосконалення та посилення атестації як стимулу професійного росту педагогічних кадрів. Робота з підготовки та проведення атестації є  плановою та всебічною. Підсумком атестації є проведення творчих звітів педагогів.

З метою вивчення досвіду роботи педагогічних працівників із найактуальніших питань організації освітнього процесу у закладі  практикуються такі форми роботи, як «Творчий звіт колективу »,  конкурси, ярмарки педагогічної майстерності.

Методист закладу  надає необхідну методичну допомогу педагогам. Найефективнішими формами надання допомоги є: розробка методичних рекомендацій; методичне керівництво щодо підготовки до здійснення освітнього процесу .

Робота КСР ЦТМ «Оберіг» ґрунтується не лише на досягненнях сучасної педагогічної науки та практики, а й систематизованій науково–методичній діяльності педагогічного колективу. Це забезпечує оптимізацію всіх напрямів освітньої, організаційної та методичної роботи, інтеграцію компетентнісного та культурологічного підходів, сприяє підвищенню ефективності позашкільного освітнього простору в цілому.  

Посилення вимог до якості позашкільної освіти зумовлює необхідність організації роботи щодо психологізації освітнього процесу як основи для розкриття особистісного, інтелектуального та творчого потенціалу вихованців.  Тому належна увага  приділяться створенню сприятливого психологічного клімату, що забезпечується особистісно орієнтованим стилем спілкування, використання інтерактивних технологій, налагодженням співпраці педагогів і батьків вихованців.

 Одним із головних завдань керівництва нашого позашкільного закладу є створення території успіху для керівників гуртків на рівні закладу.

Націлюючи педагогів на те, що досвід необхідно презентувати, ми створюємо для цього такі можливості:

– втілення цікавих педагогічних знахідок на відкритих творчих заняттях;

– представлення систематизованих матеріалів досвіду на засіданнях методичних об’єднань, педагогічних радах;

  • презентація діяльності гуртків та досягнень вихованців за допомогою інтернет-ресурсів;

– участь у педагогічних виставках та конкурсах педагогічної майстерності.

Лише успішний педагог здатний спонукати дитину прагнути до успіху й досягати перемоги


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень